page_head_Bg

I prudutti

Ciao, venite à cunsultà i nostri prudutti !

Struttura di a membrana di u paisaghju

L'ingegneria di a struttura di a membrana di u paisaghju pò furnisce una varietà di usi, è integrà cù u paisaghju di u giardinu è u paisaghju di u parcu, creendu un spaziu felice per a ghjente per piacè, dimustrà cumplettamente a bellezza artistica di i cumpunenti di a struttura di a membrana di u paisaghju cù una forza chjara, integra intelligente L'ambiente circondu porta persone un sensu di eleganza, romantica è calore.Inoltre, per via di a resa di culore unica di u materiale di film stessu, pò furmà un paisaghju splendidu è culurita sottu a mappatura di luci culurite di notte.Ùn furnisce micca solu à e persone un spaziu per l'ombra è a pioggia, ma ancu perchè sta forma viva è vivace pò purtà à e persone un sensu di divertimentu di moda è simplice, cusì hè assai accoltu da u publicu.


Detail di u pruduttu

Tags di u produttu

1. Logo artistica.Membrane struttura di paisaghju sketch rompe à traversu u tipu di struttura tradiziunali architetturale, s'appoghjanu nant'à u mudellu è a scienza di u culore, ponu cumminà e cundizioni naturali, dà u ghjocu pienu à l'imaginazione di l'architettu, è creanu curve chì sò difficiuli di ghjunghje in l'edificazioni tradiziunali è diverse riflessioni di a cultura di a scola secondu. à a creatività.A forma hè ricca di culore è piena di u gustu di i tempi, chì riflette a bellezza di a forza di i cumpunenti strutturali.Cù a luce, hè faciule fà una scena di notte, dendu à e persone u piacè di a bellezza muderna.

2. Un sensu muvitore di a scultura.U capannone di u paisaghju di a struttura di a membrana permette à l'architetti di cuncepisce diverse forme spaziali cumplessi è vividi, autobilanciate, di tensione.Quandu a luce cambia in tuttu u ghjornu, a struttura di a membrana scultorea assume diverse forme attraversu a luce è l'ombra.À l'alba è u tramontu, a luce da un angulu bassu d'incidenza accentuarà a curvatura è u sollievu di u tettu, è quandu u sole hè à l'apogee, i cunfini streamlined di a struttura di a membrana facenu una ombra sinuosa nantu à a terra.Utilizendu a trasmittanza di a luce è a riflettività di u materiale di film, a luce artificiale cuncepita pò ancu fà chì a struttura di a film diventenu una scultura di luce.

3. A trasmittanza di u lume di u film.A trasmittanza luminosa di a film hè determinata da a so fibra di basa, u revestimentu è u so culore.A trasmittanza spettrale di i materiali di film standard hè trà 10-20%, è a trasmittanza spettrale di certi materiali di film pò ghjunghje sin'à 40%.Trasparenza.Ancu s'è a trasmissione spettrale hè solu un pocu per centu, hè sempre luminosu è trasparente à l'ochju umanu, cù l'aspettu è u sensu di un tettu ligeru.A trasmissione di luce hè una di e proprietà più ricunnisciute di e strutture di membrana muderne.

4. U spaziu spaziu hè grande.U materiale di a membrana hè ligeru in pesu, chì supera fundamentalmente i prublemi ardui incontrati da u layout tradiziunale in l'edificazioni senza supportu di grande span.Puderà creà un magnificu spaziu visuale unobstructed, effittivamenti aumentà u gradu di l'utilizazione di u spaziu, è à u stessu tempu pò sustene u ventu forte, a neve pesante è a grandina.è altri disastri naturali.

5. Applicabilità ecunomica.I materiali di a membrana utilizati in stu sketch di u paisaghju di a scola in a pruvincia di Hebei sò micca tossichi è innocu da a produzzione à a trasfurmazioni, anu una longa vita di serviziu, è ùn pruvucarà alcun impattu annantu à l'ambiente, è sò automaticamente ligeri, cusì a custruzzione di fundazione è sistema di sustegnu sò assai impurtanti.A quantità di materiali sarà assai ridutta, chì hè a mità di u costu di sketches scultura campus ordinariu.I materiali di a membrana, i materiali principali in l'edificazioni di a struttura di a membrana, ponu esse riciclati è riutilizati ghjustu avà, chì salvanu ancu i materiali di custruzzione.

Display di u prughjettu di stallazione:

88d81def8a11fe78fda5efcd18946d2
3311e3330b6352ffa2b0f45d222b458
c5ba0ba1fad3ac9ec79b40f4e3ec5d3
b0a71802488205bd77fe3a30eada2a3
ae7b7c210fc6befdde5ff88429958e7
232c02350c90cf6ba105895d77fcbfe

  • Previous:
  • Next: